you know i love you so

Goooodkväll! Kom hem för kanske en timme sen från min kusin Kevin där jag varit med familjen eftersom har fyller år. Grattis igen söta du! Som vanligt sitter jag i mitt rum och kollar ut i tomma intet i väntan på att något ska hända (jag vet att det inte kommer hända nåt) så jag funderar på att tvätta av mig och kolla på "Just go with it", har inte sett den än så det är nog på tiden.
Lisa min lilla älskling är hemma från Gotland nu äntligen hihi, hon var bara borta 3 dagar men ändå. Så ska träffa henne imorgon för ikväll hade hon feber.. Har ju inte en ända kompis hemma förutom henne nu så måste stalka henne innan jag själv åker på onsdag till Ugglarp :)


Lillebrodern som har börjat sova i min säng om kvällarna..


Jag & mamma cyklade runt 1,2 mil igår (tidsfördriv på lovet för båda)


Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0