fade into darkness

Heeeej är hemma från långasand nu efter en vecka, eller kom hem igår men då tänkte jag inte på att blogga. Trodde att jag skulle ta mig tiden att faktiskt ta upp min data ur väskan under tiden jag var där men jag orkade inte nån gång för vi gjorde i princip nånting hela tiden. not. Veckan har iaf varit skithärlig, solat, badat, tältat, umgåtts med underbara människor och varit på gekås <3 Nu sitter jag ensam hemma hos min padre med honom och gör ingenting, ska vara här i en vecka också. Äter just nu kladdkaka- smet och har ångest, samtidigt som jag funderar på om jag ska lägga mig och läsa.. så mycket liv har jag just nu. Hoppas jag ska kunna springa imorrn men jajajajaja det var det. Pussen



Jag när jag gäspar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0