vad snackar jag om?

Loggar in med en klump av lycka i kroppen, hur många händelser kommer jag ha? Shit han gillade mitt foto! Går och tänker på det hela dagen. Loggar in på kvällen, hur många händelser kommer jag ha nu? 10 st, han har gillat hennes foto också, och hennes, och kommenterat hennes. Fan. Jag skrev först igår, jag borde vänta tills han skriver nu. Fan varför skriver han inte? Jag skriver hej. Gud vad dryg han är... Nu måste jag också vara dryg. Ska jag skicka ett hjärta när jag säger hejdå? Okej jag gör det. Yes han skickade ett tillbaka. Loggar in dagen efter, hur många händelser har jag idag? Har någon kommenterat min nya profilbild? Inga.. Men 24 har gillat hennes foto. Shit han är inne, ska jag skriva? Nej nu måste han ju skriva. Han har skrivit i hennes logg, nu ska jag verkligen inte skriva. Klump i magen. Han kanske inte gillar mig ändå, varför slutar han skriva isf? Kollar igenom hans bilder några gånger. Vill gilla en, men han gillar ju ingen på mig..Nej får inte verka desperat. Skriver hej, men suddar ut flera gånger. Kollar en sista gång om han ska skriva, ingenting händer. Loggar ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0