sun is shining

Idag tänkte jag att jag ville vara med mig själv ett tag, så kom på iden att gå en långpromenad alldeles ensam. Det var faktiskt asskönt. Vet inte varför jag kände mig mobbad typ bara. Men gick förbi riddarn, allmäna, bort mot felicia och förbi.. omg vafan heter det? kohagen, tjurparken, haha nånting, shit vilken hjärnsläpp jag har. Men aa dit gick jag iaf. Tog mig 50 minuter hehe, men gick ut på isen (själv) och tog kort. Stannade upp och kollade på utsikten och njöt av solen några gånger så det var därför det tog så lång tid hehe.

För tillfället sitter jag inborrad i fb och har ingen som helst kontroll över mitt liv utanför. Borde plugga no och borde läsa men det får bli senare...








kunde ha glajjor idag också. kul att mina finnar ser ut som en rad av berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0