hold you

Halloj, är dööö trött. somnade sex vakande upp runt 3. De nice. I fredags var det verkligen seg-fredag, ingenting hände. Jag alice och lotta åkte hem till frida l och var där med asja också, senare kom fl och kim också. Vi gjorde typ ingenting, åt morötter och kastade godis på varandra. Såna saker kan man ju också göra en fredag, senare träffa jag jocke. Lördagen var iaf liiiite mer lyckad, åkte till sebbe i jakan med alice och lotta och var med några där under kvällen, sen träffa jag jocke igen och sen malin. fixade håret och var i stan med alice o lotta under dagen också. Idag träffa jag alice och lotta ett tag och satt vid riddervik i solen, så jävla fint väder!!


så blev mitt hår, inte så kort dock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0