hittade min gamla kalender...

Från sjuan. Bläddrade igenom den ett antal gånger och märkte hur annorlunda allt var då. Jag umgicks med fler då, hade andra vänner som jag idag dagligen bara passerar som luft. Jag kan inte neka till att jag "har kommit över dom", för jag går inte runt och är ledsen över det längre. Det är som ingenting när jag går förbi gamla vänner. Men det finns vissa gånger som jag tänker att "shit, tänk att jag har varit på hennes landställe och allt" och "kan inte fatta att vi var med varandra hela tiden förut". Såna stunder kommer ibland, men jag kan vara glad för att det var bra då. Och självklart, om jag skulle få chansen att lära känna mina gamla bästavänner igen så skulle jag göra det. Bring the memories back, varför inte?

så här såg den ut, bilderna säger en del om mina gamla vänner


än idag är det vi<3


bästavänner då, ignorerar varandra idag. utan att någon egentligen vet varför


bara gulligt att kolla på :) vi var med varandra dag & natt, inget idag


det är fortfarande alice<3julia idag hihi. men visste ni att vi var största fienderna i sexan?


hahah, mitt sportlov för 2 år sen. stöört!! första gången jag träffade krille tror jag haha


Lite småkul att kolla på faktiskt. Fasiken var tiderna förändras, både bra och dåligt.. men får alltid klump i magen när jag tänker tillbaka på gamla tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0