saker jag ska göra

 

Att sätta nyårslöften är sååååå inte min grej alls. Men vill vara som alla andra, not, och skaffa nyårslöften, eller mera som mål. Kollade på Victoria's Secret Show idag hemma hos lisa. Jag erkänner, jag tog åt mig av deras kroppar, blev till och med sugen på att bli model, hahah. jag som modell hahaha neej. Men herregud att bli sådär smal och få en sån där fin kropp som dom har kaaan man faktiskt försöka få, det är ju inte helt omöjligt. Sen är det andra saker jag vill ändra på mig. Så... dumdumdumdum.. mina mål (ska försöka, kommer inte hålla) och saker jag ska göra framöver är:

- Gymma minst 2 gånger i veckan. (typ allas mål att träna men wea) sätta upp schema för hur jag ska träna.
- Inte äta onyttigt på alls, endast på lördagar. Endast.
- Träna större rumpa, större bröst, plattare mage, starkare armar, bättre kondis
- Sluta röka, max 1 på helger.
- Sakta men säkert få ljusare hår..
- Ta hand om mitt hår mer
- Ta listerin varje gång jag borstat tänderna
- Få bättre hy, spendera massa pengar på medel
- Bli en bättre människa, bara jag som vet vad jag menar med det
- Få bättre förhållande med min mamma
- Göra mer spontana saker, ta livet som det kommer
- Inte ha söndags ångest, göra nåt med dagen istället.
- Pojkvän.
- Aldrig tyngas ner av skolan och annat skit, bara tänka att det kommer bättre dagar.





Kommentarer
Postat av: charlotta

brabrabra

2011-01-06 @ 13:51:35
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0