Allt är knas

Okej asså igår fuckade allt ur. Råkade ha sex med typ 11 pers. Okej kanske inte 11 men typ 8-9 stycken. Aja, det började med att jag och lotta åkte köpte 7 paket cigg och 4 liter vodka i rinkeby, blev stalkade av en snubbe, han taffsade lite på mig men det gör inget vi drog därifrån direkt. Sen drog vi till lisa och styrde fest fastän hon inte ville men vi sket i det så vi drog dit typ 80 personer som bor här i närheten, dock blev det lite för mycket folk och nån smällde smällare i lisa morsas säng. knaaaz. Men ingen pallade bry sig om det, så det började brinna i sängen. Alla var för fulla så ingen kom ihåg nummret till brandkåren men jag mordhotade en snubbe med en fruktkniv så att han sprang till brandstationen i vällingby, brandmän kom efter typ en halvtimme men folk hade kissat på elden så att den spred sig ej, folk var ju för fulla för att minnas att man ska lägga på handdukar med tändvätska på elden för att släcka den. Eller visst gör man så :)? Brandmännen var iaf fett heeeta omg omg omg, så jag blev rätt horny, försökte då haffa lisas pojkvän eftersom att hon låg däckad i hennes grannes lägenhet, venne varför. Gick hur som helst bra med haffet, vi hade sex i hennes säng hihi. Fick dock lite ångest eftersom att dom är ju tillsammans. Men palla bry sig liksom, man gör ju misstag, hon kommer nog ändå inte få reda på det hoppas jag. Sedan gick det bara utför, hade sex med några snubbar, fett najz. Kom på en rolig grej man kunde göra, ANVÄNDA samma kondom med ett par killar efter varandra, fattar ni vad praktiskt? DÅ har jag liksom, samma kondom i mig bara :) NAAJS. Sen spårade allt ur lite grand, lisas pappa hade under kvällen kommit och lämnat ett par vodka flaskor, men sen mitt i allt kom han tillbaks och ville ha tillbaka dom, men vi hade druckit upp allt. OCh då fick han flipp och slog ner två snubbar, fast dom dog ej. Men hur som helst, det blev ingen big deal av det, han drog hem och vi fortsatte att festa loss (däcka) men det var ganska härligt, spydde dock två hela tio liters hinkar, REKOOORD. High score :) Hinner inte skriva om resten av skiten som hände, kan bara säga att jag högg av lottas stortå(sorry lotta) puss hejs hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0