sorry mohammed abo

Det är söndag och jag är streeeeesssad över skolan upptäckte jag nyss. AS mycket nu, no inlämning, so inlämning som jag inte ens börjat med, bildredovisning, gymnastiktest, spanska prov, svenska papper och skit... aaaa jag får panik!!
Annars sitter jag bara på mitt golv och svettas efter att jag har tänjt. Försöker gå ner i splitt men känns som jag aldrig kommer lyckas. Borde såklart plugga, men neej det orkar jag inte. Jag är för lat.
Helgen har annars varit mysig som fan, i fredags var jag alice och lotta hemma hos jockes syrra med jocke matte och patrik, vi tog det lugnt och hade det bara mysigt. Igår var jag lotta alice amanda och hennes kompis först hos robin, men sen drog vi till Gurrk istället och var där med han, alex marti micke och carl, sen träffa jag jocke och så sov vi hos mig. Idag har jag fan inte gjort nånting, men nu tänkte jag se hur långt jg kan gå ner haha. Ajde
tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0