Nyttighetsperiod...

Har kommit på att jag ska vara nyttig- igen. Vi får se hur länge det håller den här gången. Alla andra gånger har jag lyckats vara nyttig i kanske max 5 dagar sen blir jag onyttig igen, men har man verkligen viljan så! På tal om vilja så vill jag ju kunna gå ner i splitt, och jag har faktiskt stretschat eller hur det stavas, varje dag i 10 minuter i 2 veckor nu ungefär, och snart så är jag nere :D och jag älskar när man springer på gymmet och lyssnar på taggmusik, man känner sig så taggad på att vara nyttig, träna som fan och få en snygg kropp, allt känns bara bra då men det är ju bara just då man känner så sen dagen efter undrar man hur fan man kunde vara så sugen.. menmen, får försöka klara av det här nu. Det är ju snart sommar :D


jag om några veckor, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0