tunisien

Ja, imorgon åker jag till Arlanda. Sen tar hela min familj hos mamma flyget mot Tunisien. Haha det känns fortfarande overkligt att jag ska åka utomlands, 4 år senast så... Men jag kommer inte ha mobil eller data, tror jag. Så det kommer bli ett jävla saknande!

När jag är borta ska jag; läsa ut 2 böcker, skriva typ dagbok varje dag, köpa mycket pafymer om det finns, kläder, smink osv.. fast aa kanske svårt att köpa det där, jag ska bli bruuuuuun, och jag ska bada så in i helvete. Det är typ det. Bara slappna av i en vecka.

Flygresan tar ungefär 4 timmar, sen när vi är framme ska vi ta en buss till hotellet i 1 ½ timma. Då kommer vi komma hit...
Hammamet

Vill ligga i värmen NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0