jag tror inte ni visste

att jag egentligen har feta svarta ögonbryn, inte som megan fox, utan bara stora.. och mörka, men inte fylliga. Men jag har noppat bort typ allt i sexan sen har jag fortsatt. Jag älskar svarthåriga tjejer med mörka feta formade kattiga ögonbryn!! omg vad det är snyggt. så nu ska jag sakta men säkert färga håret mörk, och börja markera mina ögonbryn.Mmmmm får se om det blir  fult, men det borde inte vara fult eftersom jag egentligen typ skulle kunna ha så. och min mamma dessutom, hon har svarta ganska tjocka ögonbryn. jaaa men då är det klart jag också kan ha det!!!!


ja eller nej till markerade ögonbryn ?????? ser ut som en annan människa, så man kanske tycker det är fult för man inte är van... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0