varje inlägg är ju om dig

Jag känner att jag måste sluta deppa nu.

Min dag har bestått av Lotta till största del, inget nytt med det.. haha. Vi gymmade efter skolan, slutade tio i elva och drog direkt. Vi såg 2 sjukt heta killar som vi (eller jag) gjorde bort mig inför när vi skulle skämta om att dra ner tyngder, ni vet när man drar i snören, så flög jag upp för tyngderna var tyngre än mig hahahahaha. FAN vad vi garvade! Sen åkte vi hem till mig och pluggade no, jippi!! tjoho! vad kul!!! hahaha.. vadfan, nej nu ska jag plugga lite mer no, så kul som det är. Fick mvg på min bokgrejsimojs om svenne föresten, lite småstolt sådär.


Kommentarer
Postat av: charlotta

daaammnnn girl !!! profilbild DIRR

2010-10-27 @ 22:10:45
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0