saturday


Knytkalas och den här söta människan

Godmorgon! Haha, jag ställde klockan på åtta för att det är så skönt att kunna somna om, vaknade då och tänkte ställa klockan på tio eftersom jag och malin tänkte gymma idag.. när jag vaknar jag håller jag i mobilen och ser att jag glömt trycka på "sätt på" nya larmet, och då var klockan halv tolv. Så inget gymmande idag, för jag måste skriva på ett stort SO arbete, och plugga till musikprovet på måndag. Wää.
Hur som helst, igår kom jag lisa och rebecka till august först där det bara var typ 4 killar, sen kom alice och fler och fler kom, helt plöstligt var det fullt hus. Hade roligt med mina tjejor och trevliga människor :) Ikväll blir nåt liknande igen, fast x2. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0