nu vet ni min dag

Idag är det måndag.. för er som inte visste. Fem i ska jag möta rebecka och sen ska vi till skolan, asså skolan, vi ska till SKOLAN :( Lite kul är det väl eftersom man ändå är med alla sina vänner. Aja. Jag vaknade halv fyra inatt och trodde att jag skulle upp, fick den där stress-ångest-deprissions klumpen i magen som jag har haft i typ 3 dagar nu :s Jag fattar inte vad det är.. det är nog pga den jag har fått munsår av också haha. Sen när jag vaknade var det så jävla kallt och tyst och deppigt, då kom den igen. Jag har har nog helt enkelt blivit sällskaps sjuk efter det här lovet, dygnet runt har jag varit med massa kompisar.

Idag efter skolan, dvs halv tolv kommer pappa och hämtar mig och sen ska vi till huddinge sjukhus, hoppas fan det går bra där, jag pallar inte skiten igen.


gammal goding med leendet på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0