lotta är söt

Jag är den första som är vaken här i huset.. jonte, alice, lotta och lisa sover fortfarande. Sängen jag och lisa sov på drogs ut från väggen så jag sov snett ett bra tag haha.. Gårkvällen var bra, en efterlängtad kväll, fick träffa alla sköna killar igen! Blev lite flippat emellan åt om vi pratar om mig, men det vill jag inte ta upp mer om haha. Senare på kvällen kom det några andra och en jobbig moment för mig. Men som alltid- bara för mig, du verkar ha svalt allt utan problem.
Och jaaaa vafan ska vi göra idag då? Under dagen ska jag och Lotta försöka ta oss hem till mig och hämta alla skolböcker -.- för vi ska plugga matte!!!! Nejmen och också hämta saker som jag behöver under den tiden jag ska bo här :) Ikväll kör vi igen I think. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0