just a thought


Jag vet att du har det så jävla jobbigt. Jag vet bara när jag ser dig gå in genom dörren, du blir en annan person. Men du gör allt för att inte visa det för mig. Det sägs att alkohol bedövar det som gör ont inom dig, är det så? Är det därför du dricker? Jag säger till dig, men du vill inte inse att du snart tar sönder dig på riktigt. Allt du går igenom, som fortfarande finns inom dig, som ingen ser, gör dig till den du är, den där aggresiva som alltid döljer den olyckliga du. Du kanske framstår som den gladaste och skönaste personen, men jag kan se att det inte är så.. och ja, jag är bara 14 år, jag kan inte hjälpa dig hur mycket jag än vill. Alla klagar på dig, ingen inser hur dåligt du mår, ingen inser dina pengar problem, dina familje problem, dina vänner som sviker dig. Jag träffar dig inte heller längre känns det som, är det nånting nytt du döljer?.. Tårar rinner för dig pappa, och jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: charlotta

:'(

2010-05-26 @ 22:09:45
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0