gettin over you

Klockan är halv två och jag är hos pappa, typ första gången på några månader. Det är lördag och jag är som vanligt taggad när jag vet att jag inte kan gå ut, så jävla fuckat. Så nej jag är inte speciellt glad just nu, även fast jag har saknat alla här. I min ensamhet framför datan så pluggar jag för min SO redovisning. Det är lite spänt faktiskt, men hittills känns det rätt bra.

Men igår, Valborg.. Det började med att jag och Rebecka bussluffade oss runt och fixade stuff tills kvällen, sen kom hon till mig senare på kvällen, ordnade drinkar och taggade till. Sen gick vi till slut ut och mötte våra kompisar på 5 knop, det var väl lite småkul (det regnade ju förfan!) hur kommer det sig? varför ska det ALLTID regna på skolavslutningar, valborg och midsommarafton?! Surt! Aja, det var lite crazy där så vi följde med malin och hennes kompisar till nån axel som hade fest. Vi hann vara där ett tag och snacka med folk som gick i vår skola förut, men sen kom polisen så då var festen over i stort sätt. Och det var min Valborg kortfattat och tråkigt skrivet :)


naaaah hittade den här på min farmor haha! söt!


den här taggade vi till igår, fan för ikväll -.-

Kommentarer
Postat av: charlotta

najs låt

2010-05-01 @ 18:35:37
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0