dum da dum

Tjohejsan! Vad händish för tillfället? Jo, jag väntar på Klara och Sophie, sen kommer rebecka också. Vi ska på den där undergroundsaken och kolla vad det är bara, haha. Inte taggad alls.

Men igår började kvällen med att jag var med lotta, frida, julia och asja hos mig, sen gick vi till Allmäna där en del var. Lite senare kom också rebecka, och då när hon kom så var det typ nån fest i Söderberga, så vi började vandra ditåt. Men allting blev knas så det blev inget. Rebecka och Jojje sov hos mig och ganska tidigt på morgonen blev jag ensam hemma. Jag har varit hos mormor och morfar, men nu är jag ensam hemma. Det hade jag redan sagt -.- Men aa, nu ska jag försöka få upp lite humör hr, känner mig så seg!


hm, bildbrist. Säfsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är jojje ? :)

2010-05-09 @ 00:46:24
Postat av: Anonym

Eh haha, en från bromma :P

2010-05-09 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0