won't let go


Ja då var det lördag. Jag sitter hos rebecka och har fixat mg lite, hon med för den delen, så snart ska vi till vällingby och kolla på kläder, och kanske hitta nåt fint till ikväll. Min mamma har 40årsfest, så det blir fuuun!

Igår mötte jag, Rebecka, Malin och Hanna upp Lotta, Felicia, Julia och Romina och sen drog vi vidare till Julia h. Det var några där men sen kom det fler. Man kan säga att det var fest i ungefär 5-10 minuter, för sen behövde alla gå ut .. som vanligt. Sen var alla ute, några åkte hem och sen gick också jag och Rebecka hem till henne och tjockade oss (a) Men nu ska vi som sagt till vby. Hörs senare, puss


idag har jag inget löshår. Creed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0