vrc

Tja fan! Helgen har varit rätt underbar. Mycket har hänt, ska inte gå in på detaljer. Men i fredags var det iaf partaj hos Jonas, Jag Lotta och Julia var med varandra innan, sen på bussen mötte vi Louise och Maja, och sen mötte vi upp alla som skulle till Jonas. Det var riktigt nice :) På lördagen var det samma sak igen, dock mycket fler folk, fast jag var så himla otaggad pga min hals! Känns som jag hostar upp organ från min kropp, och det skär i hela kroppen när jag hostar så.. men med andra taggade folk så kan man ju bli taggad själv ;)




I'm so damn pretty.. host




























Tack Lousie, för bilder.

Dt var bilder från i fredags dock, kommer kanske mer från igår snart. Nu tänkte jag plugga NO, har typ prov imorrn, så måste plugga i fall att :) Ha det super everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0