the last time



Det jag kände finns där, men det håller på att försvinna. För jag vet att du vill det, du bryr dig inte om det. Det är därför jag inte längre ska bry mig om dig. Jag ska försöka minska på inlägg som det här, men det hjälper mig att skriva av mig. Det är inte självkalrt att man fattar att det är du när man läser det här, det är inte heller det som är tanken. Tanken är att om du någonsin skulle läsa det här, fatta vad jag går igenom pga dig, eller rättare sagt, gått igenom. Det är en period under 2 år, och släpper jag det inte nu kommer det bli 3. Och varför ska jag slösa tid och tårar på en person som inte ens blickar på mig, som låtsats att jag inte är där. Det funkade i ett år, men nu är det som en del av mitt liv. Nya tjejer varje gång, du tar det första och bästa. Och jag vet att jag har skrivit om att inte lägga ner din tid på killar, men det här är ett sätt för mig att radera minnen. Vad var det som fick dig att gilla mig just den där sommaren? Och vad är det som gör att jag inte är någonting i dina ögon längre, även fast jag har förklarat och försökt igen? Du kommer alltid finnas i mitt bakhuvud, tyvär. Det är så det har blivit efter allting. Jag har tänkt på dig för mycket, jag har gråtit för mycket, jag har till och med visat mina känslor för dig, men du bryr dig inte. Och det var upp till bevis i helgen. Jag har verkligen tröttnat. Jag kan säga mycket, men inte göra nåt. Men den här gången säger jag det, du ska bort ur mina tankar. Och hur jag ska klara av det, det får komma som det kommer.

Kommentarer
Postat av: Joline

Gumman.. du kommer klara det, skit bara i honom!! Tänk på vad jag sa till dig i helgen. (Om det är det de handlar om) Du förtjänar så mycket bättre Julia, du vet det hjärtat!

2010-03-30 @ 17:15:01
URL: http://denisejoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0