jack's mannequin

Ni får ursäkta mitt otroligt dåligt bloggande, men det är så mycket jag gör och tänker på. Men ingenting speciellt har hänt.. Igår tränade jag muskel 55 min med lotta, och idag 55 minuter step up med johanna. För nu ska jag börja träna ordentligt igen, äta nyttigt, och förhoppningsvis vara nöjd med min kropp och vikt i sommar. Jag och Rebecka är sjukt taggade för helgen, för då har vi lite busiga grejer på g. Hihi, top secret. Nejdå, men det kommer ju hända någonting iaf. Men nu ska jag plugga lite engelska klart, och sen gå och lägga mig. Ha det bra så länge människor!

Jag försöker finnas för dig så mycket som det bara går, hoppas du vet det älskling.

Kommentarer
Postat av: charlotta

love you

2010-03-17 @ 20:21:57
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0