längesen

Shit vad längesen det var, tycker lite synd om ni få som FAKTISKT kollar på min blogg haha. Mycket har hänt sen senast jag bloggade.. så jag kanske visar vad som har hänt via bilder! Ja, så får det bli.

Onsdags. Det var skolavslutning!







Kvällen. Vi gick ut med vänner och hade riktigt kul!


Hahah, det var det ända jag hade bilder på.. -.-
Men igår var Malin, Hanna, Felicia & Lotta här på en typ "hejdå" middag, vi åt myyyycket mat, god efterrätt och godis och chips, och så snackade vi jävligt mycket! jag älskar eeer. Och Lotta vandrade hem för typ 1 timme sen efter att ha sovit hos mig, och just vad jag ska göra har jag ingen aning om, får dega hemma ikväll! Imorrn tänkte jag (utan att ha frågat lisa) vara med lisa, om hon nu kan haha. Ska se senare. Puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0