dagens händelse

Idag när vi var på Ekebo utomhus bad (en stor pool utomhus här i Upplandsväsby) så låg jag, pappa och mina syskon och solade. Det hade precis kommit en skola dit, typ 6 åringar så det blev väldigt mycket barn i poolen. Jag låg iaf och solade och lyssnade på musik, så skrek min pappa "shit han håller på att drunkna", och jag vänder mig om direkt och ser att en liten kille blir uppdragen ur vattnet och alla omringades runt omkring han, det var skitläskigt, han låg där helt stilla på marken och alla vuxna sprang mot han och gjorde mun-mot-mun metoden och gjorde allt för att typ väcka honom. Sen efter ett tag vaknar han upp och skriker skiithögt och slutar aldrig gråta. Strax efter det kom Ambulansen och polisen och pratade och hjälpte honom, stackars liten! Det var verkligen ett ögonblick jag aldrig kommer glömma. MEN inte nog om det, när ambulanses tar hand om killen ser jag en liten kille själv i poolen som sprattlar med armarna. Så en vuxen med alla kläder på hoppar i och hämtar upp honom.. saaajjjk. Precis efter det som hade hänt! Det var tydligen nån som hade puttat i honom. Efter det så badade inga längre. Det var lugnt dagens händelse!

http://www.rakapuckar.nu/wp-content/uploads/2009/12/DRUNKNARIDETTA.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0