storm

Seega jag, men är inte förvånad själv. Jag är rätt sjuk, går upp klockan 7 på sommarlovet och börjar fixa mig. Snart ska jag städa rummet också och börja packa till Långasand, fick lite panik igår kväll när jag kom på att jag kanske borde göra det idag. Sen ska vi iväg och fixa pass, och efter det ska jag vara med robban, så det blir en stohej dag idag..

I förrgår träffade jag iaf Johanna, vi låg och åt jävligt mycket glass och kollade på Wallander haha. Dagen efter gjorde vi typ ingenting på dagen, men sen på kvällen mötte vi upp Robban och Simon i Skälby och drog vidare mot deras andra polare. Martin fyllde år så det var för att fira honom :) Chill och mysig kväll.
Nu tänkte jag gå upp och äta frulle, sen åker vi nog till Solna för att fixa pass. Puss


Gammal bild men jag älskar den ändå. Imorrn kommer jag beeeebiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0