my love



Igår grät jag åt den låten, en av de gånger jag aldrig gråtit så mycket förut. Egentligen vet jag inte varför men under den stunden hade jag så mycket att gråta över. Mitt sommarlov är förstört, jag pratar inte med mamma och pratar mamma nånsin med mig så är det över nåt negativt. Sen är det en sak som är så jävla bra just nu, en bra sak som bara kan bli bättre, men ändå grät jag av sorg? Det var då jag kom på att det är för att jag är så rädd att förlora dig. Och jag vet redan nu att det här är något jag aldrig vill släppa.

Låten finner jag inga ord för

Kommentarer
Postat av: charlotta

gumman.. längtar så mycket efter dig<3

2010-07-27 @ 17:47:16
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0