hehe :)

Haha känner att jag inte har så mycket att göra sä här dags, så av nån anledning fick jag för mig att läsa kärleksdikter. Haha, jag vet. Men det var så fiiiiina dikter så jag blev tårögd XD kolla den här till exempel;

"jag vill ge dig allt här i världen, men mitt liv vill jag dela med dig."

(Jag dör, asså på riktigt, jag dör vad gulligt, haha)

"Att älska är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går."

(så sant)

"Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern, men när vintern kommer, stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när vinden kommer, fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig."

(.. gulligt, sött, underbaart ahahah)

Fyfaaan vad fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0