jag tror jag är kär

Nu har det blivit en jädrans massa inlägg om vad jag gör, mucho intressante? Nej inte precis , men nu är jag i alla fall hos dady. Allt var som vanligt, kändes som det alltid gör när jag kommer hit så det var bra. Shahla lagar mat, pappa går runt och röjer med skridskor och retar upp sig på allt man gör & allt man säger, Dennis och Nadja leker väl antar jag. Och lilla jag sitter vid datan.

Funderar på vad jag ska hitta på... kanske tänka på Mrs x. Dessie style? Haha, eller sitta vid datan, eller plugga? Hm! Aja, slänger in lite bilder. Det gillar man ju alltid ;)


åh sommmaaaaaaaaaaaar


sommras..
dagen efter dagen jag aldrig glömmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(a)

2010-02-16 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0