.

Jag tröttnade på samtalen hos nån jävla psykolog, jag tröttnade på att behöva fatta era beslut i domstolen, jag tröttnade på alla skrik, alla bråk, alla tårar jag sett,  polisen, att behöva åka iväg mitt i natten, och den där jävla alkoholen. När allt verkligen börjar lägga sig, drar det sig tillbaka. Vill ni sätta mig i skiten igen? vill ni ens själva vara med om det igen? Att behöva gå runt, vara glad under dagen, gå hem med klumpen i magen. Nej, inte igen. Så lägg ner nu, innan det blev som förut igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Julia, du ska inte behöva lida! ALDRIG! Det är fel, bara fel! Det är helt sjukt.. Men om det är något så smsa elr ring, jag går också hos psykolog, så jag vet hur det känns... om det är något.. säg till..

Okej?

ÄLSKAR DIG! <33333

2010-02-15 @ 21:23:36
URL: http://alltidformej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0