det börjar bli som ett skämt

När allt känns nere är allt bara nere, men det är bara du själv som kan känna det själv. Inga andra vet det du vet, det som gör dig nere, depp, och ledsen. Jag längtar efter människor som låter sig själv höra sanningen innan anklagelser kommer. Jag längtar efter folk som inte bara tänker på sig själva, som kan se sig själva i en annans situation. Är det nån som gjort det? Ja, mina vänner. För dom låter mig förklara, och då förstår dom. Allt handlar om en kväll som skulle vart en fest, då jag blev påkommen, som istället började med en mysig hemma kväll med lite folk, som senare tolkades som fest. Nu är det så här, alla beter sig som jag har misshandlat deras närmsta vän, eller som att jag aldrig gjort något för dom här. Är så jävla trött nu på allt. Allt handlar om nåt man trodde var en fest, desperat?


Kommentarer
Postat av: charlotta

indeeeeeeeed

2010-02-08 @ 21:01:48
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0