Cause i adore you

Hej, försöker plugga lite här.. men det går ju inte så jätte bra. Men det måste gå bra eftersom vi har spanska prov på fredag. Wellwell, fail here i come. Dagens dag; har vart helt normal tror jag, följde med lotta och hennes madre till vällingby efter skolan, innan var vi hos mig och sen henne där jag åt semla (a) åt inte det igår, så :D Men nu är jag iaf hemma, ska plugga städa rummet lite och sen tvätta mina kläder. Jag tror jag är mästare på att spilla - vid mat borden tappar jag först maten från gaffeln när jag precis ska stoppa in det i munnen, då är det ju självklart att jag ska tappa köttfärsås över byxorna och mitt linne .. Sen välte jag omkull vinflaskan också! amen de nice.

Nu ska jag kanske plugga, får se om det ens blir av. Juste! annars måste jag träna, ser ut som jag är gravid i sista veckan. Åh herregud ångest :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0