lite skit

Igår tror jag det är exakt ett år sen jag, bea och kristina åkte till kista och köpte presenter och sen solade på islandstorget eller nåt sånt.. Det var jävligt länge sen. Jag vet att mycket har hänt på ett år men kan inte riktigt komma på vad bara så där. Jag var inte "ute" lika mycket då, var på fester osv. Jag tror jag och lotta var väldigt nära under den tiden. Man var ute på oxtungan med folket i skolan, rökte även fast det inte var gott, drack och betedde sig som en fjortis, iaf jag. Jag hade oranget blondt hår då minns jag, då jag försökte bli blond, och jag minns hur dåligt skälvförtroende jag hade. Gud vad jag kände mig ful utan löshår också. Men visst hade jag folk hemma hos mig då.. hm, jo det hade jag en gång, och det blev lite för mycket minns jag eftersom hela skolan stod på min uppfart helt plötsligt och ville komma in, haha. Sen lite senare.. eller samma månad hade jag den där "mini" festen som från början skulle vara en fest, men mamma ringde mig samma dag och hade hört folk prata om det på samma buss som henne. Sicken otur man kan ha. Öl från min altan försvann då kommer jag ihåg, vilket gjorde att jag blev påkommen iaf. Och tidigare än det, på sommaren tror jag, var jag med patricia och bella hemma hos mig, och för första gången träffade jag backlura killarna. Öl, vin, snodda skor och ett olåst hus slutade med, och jag blev påkommen igen. Nu närmaste tiden har jag ljugit ännu mer, blivit påkommen av hemmafester, dricka, rökning, att jag ljuger, kommer hem för sent, sover hos en annan när jag sagt att jag sover hos en kompis. Varför fortsätter jag när jag på 2 år lärt mig att jag alltid blir busted? Haha, ungdomar är roliga. Det blir alltid knas med mina tjejer efter en kväll där vi gjort saker vi vet att vi egentligen inte får, vi får vad vi förtjänar kanske. Men jag börjar tycka det är intressant. Jag kommer så jävla nära mina vänner ännu mer, vi disskuterar och får mycket bättre sammanhållning. Självklart är det inte kul, man går runt med klumpen i magen och vet inte om man borde ljuga eller tala sanning. Mamma skriker, föräldrar ringer runt till varandra och man får utegångsförbud. Efter den här helgen får jag bara vara ute till 12, och inte gå ut alla dagar jag vill. Jag får inte sova hos nån och ingen får sova hos mig. Själv tror jag att det kommer bli ett awesomet lov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0