kärlek










Jag har insett hur lika vi är idag pappa. Fotona säger det mesta haha, konstig och knäpp. För det kan jag också vara ibland, eller ja väldigt ofta är jag konstig som du. Men när det kommer till det seriösa sjunker vårat humör direkt och vi kanske gör eller säger saker vi sedan ångrar. Vi är överdrivet trevliga mot folk som inte ens förtjänar vänligheten, försöker oftast göra stämningen bra men misslyckas. Vi har många problem men förtränger dom lätt genom att vara glad, och vi har svårt att berätta hur vi känner för varandra, men ibland släpper det och även du kan bara rabbla en hel visa om hur du känner. Vi är speciella, och jag är glad att jag har fått just din specialitet. Och jag älskar dig mer än du anar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0