hmmhmhmhm

Haha fan vad jag känner mig ensam just nu. Har absolut ingen kille som helst att prata med, faktiskt, och det brukar jag ha, antingen som vän eller anant. Men inget av dom har jag typ för tillfället och då känns det tomt. Men mina vänner har jag, och det är jag väldigt väldigt tacksam över. Varför måste man alltid ha en kille vid sidan om som man bara kan snacka med? Blir så galen på mig själv att jag känner mig ensam på grund av det. Det är bara skönt att ha nån att smsa med sent på kvällen när man har skit tråkigt, typ skriva "vad häääänder bajs" till en kill kompis eller whatever. Hm... jadu varför behöver det vara just en kille? Det ska jag fundera på just nu. Puss och godnatt kära hässelby och familjen i upplandsväsby.


duuuuuumma dumma pojkar, varför är ni då dålig och varför är ni så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0