orkar ni läsa?

Hm ... lite om igårkväll då. Klockan 6 på kvällen väcker lotta mig när jag sover i rebeckas säng, alla vi hade somnat hos henne sen tidigare. Jag hade tänkt lega kvar för en inne kväll men lotta behövde sällskap hem så vi två gick hem till mig och sen precis efter gick lotta hem. Jag satt faktiskt bara och glodde på mig själv i spegeln när jag kom hem och tänke "ska jag fixa mig eller inte?". Jag gjorde det till slut, för sitta hemma en lördag kväll vill jag inte göra. Så jag, lisa, lotta, rebecka, malin och johanna är hos lotta ett tag innan och taggar på en fest som skulle vara hos A, när vi kom dit var alla ute och gjorde ingenting, så man kan inte säga att det var mycket till fest. Så vi tjejer skulle dra och möta Arvin tror jag och då hade vi även mött upp bea, sophie och amanda, sen på vägen dit stötte vi på hampus,mange, linus och en till som jag inte kommer på namnet på. Vi följde med dom istället till en lokal och bastade och lyssna på musik. Haha, wierd. Efter det när gick vi ut och skulle röka vp kom en massa fler killar av nån anledning, men vi gick för några tjejer var uttråkade och otaggade. Till slut blev det bara jag och malin kan man säga för jag har ingen aning om vart dom andra bara försvann. Vi mötte johanna och adde och hade lite emotion talk med dom  och plötsligt var vi vid gulan där.. okej jag ska säga alla namnen, sophie, bea, amanda, malin, johanna, adde, markus, markus, joel, tobbe, dennis, alex, lucas, och denise. Tror att det var alla dom iaf. Men där pratade vi bara och jag frös som satan så tobbe och jonas följde mig en bit, sen var jag hemma. Komplicerad kväll och inte speciellt mycket drag, men lördag som lördag.

Kommentarer
Postat av: lina

kuk

2010-08-30 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0