for ya information

Är just nu nyvaken och jävligt ful. Blek i ansiktet, fläckig och halvt stängda ögon. Och idag sov jag till tolv, vilket är ganska sent förmig nu när jag har varit sjuk, för då har jag vaknat runt halv tio.. det jag vill få fram är att det kanske tyder på att jag börjar bli frisk? :D Har fortfarande ont i i halsen och såren börjar faktiskt gå bort nu, så det är bra.

Igår kväll var jag med Rebecka och Lisa, vi åkte till Johannelund och träffade Viktor, Mange, Hampus och hans tjej, sen kom två till. Det blev ganska fail då vattenpipan inte funkade, så vi tre tjejer gick efter ett tag. Sen på vägen hem stötte vi på ett gäng killar, kanske 7pers, och via dom raggade vi till oss en fest som kanske blir av ikväll, haha. Så det är vad som hände  igår kortfattat och vad som kanske kommer hända ikväll. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, vill nånstans men orkar inte fixa mig eller gå ut. Aja puss.


Henna tatuéring jag och jossan gjorde i stan i förrgår, lotta vad också med.

var med dom här tjejerna i stan

och dom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0