dagens...

... dröm?

Jag drömde att jag, Robban och Lotta gick till åkermyntan för vi skulle ha en picknick, så vi satte oss på en gräsplätt inne i Åkermyntan och typ åt. Sen började Lotta och Robban kittla varandra och så, sen satte sig Lotta på honom när han låg ner på rygg, och jag blev så jälva sur och avundsjuk. Haha.

...klädsel?

Vita mjukisbyxor och grå vringad tröja.

...tänkare?

Tänker på hur det är och kan bli, och vad folk tycker. Mer än så säger jag inte.


...må bra?

Lotta och Robban.

...låt?

Oldschool ;P


...Ring for sex?

Hugo Rosas, hahah.

...Se fram emot?

Se hur Simon ser ut I think.

...Döda mig?

tanken av att skolan börjar på osndagggggg, kuligt.'

Förövrigt en jävligt seg dag.






Kommentarer
Postat av: gangster alex

oooooooh skulle aldrig tåla robban hur simon ser ut?!

2010-08-16 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0