segaste människan som finns

Hej, och förlåt, ja ni ser namnet. Helgen har varit ganska chill faktiskt, den har bestått av Rebecka, Lisa & romina, men igår var vi också med Malin, Emmi & Jenny. I fredags var jag hos rebecka och efter ett tag kom Lisa dit och joinade. Vi hade skitkul och tog massa kort och livade som fan, sen på kvällen kollade vi på skräckfilmen "Black Christmas" som i Sverige heter "Stilla natt", läskig men bra film! Vi gick också till Oxtungan och gungade och pratade om skräckfilmer, jättepassande då på natten.. och när vi var på väg hem stog 3 skumma killar från trollboda och typ lekte fulla och följde oss en bit. Pinigt. När lisa hade gått hem var jag och Rebecka totaly crazy, vi satt på en gata mitt i natten och flummade, skrek, sjöng, lyssande på musik och smokade, nöjsigt var det hihi :)

Igår var jag med rebecka romina lisa malin emmi & jenny, vi taggade hemma och sen var det fest i Råcksta, men det spårade typ ut innan vi kom så det var chillkrök istället, knappt. Vi sprang i regnet!! det spg ut som vi alla hade tagit en dusch och glömt ta bort sminket innan och glömt att föna -.- jag kallar det tur. Men sen drog vi hem istället och kollade på ytligare en film, "Hide & seek", men vi tyckte den var för läskig så vi stängde av och sov istället.

Det var det som hände under helgen, OCH JAG SKA TA MIG FAN BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA NU!!!!!!!

en gammal goding som mina vänner säger, har inga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0