påskloooooove people fatta!

Tjaaaaaaaaaa! :D det är fucking lov nu.. shit!! har knappt fattat det faktiskt, men så är det ju iaf. Kom nyss hem från rebeckish, eller, såkallade gjertrud. Vi chillade, sen gick vi ut och mötte lisa, sen gick jag hem. Jag har packat klart till pappa, och ikväll kommer kusinerna från karlskoga, skiiiiitkul :D  imorrn ska vi bada i Vilunda badet, haha sååå jävla roligt, har inte badat i badhus med vattenkanor sen  jag var jätte liten typ. Men på lördag kommer jag till mamma igen och då sover ida över här, och på söndagen åker jag till Säfsen och åker skidor.. inte lika kul men mysigt som fan. Hoppas alla kommer ha det så jävla skitfucking braaaaaaaaaaa! :D



Man blir så jävla glader av den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0