get me away i'm dying

Tjena! Ja asså det har ju hänt en del under helgen, som jag inte orkar gå in på detaljer om. Men i fredags var jag ju med Johanna, och på kvällen träffade vi hennes kille oliver och han kompisar. Vi var en studn och eldade vid ängby badet, men det blev för kallt så vi drog hem till en Josefin och hade vår egna lilla sak där. Det blev lite knas senare åt kvällen så då åkte vi hem istället. På vägen hem kunde vi, ärligt talat blivit våldtagna. Två fulla utländska män gick några meter bakom oss och flummade när vi gick på en mörk och tom gata, sen plötsligt busvisslade dom, och mitt hjärta började seriöst dunka som jag vet inte vad haha, och då började vi också gå fortare, sen räknade vi till 3 när vi svängt in runt ett hört och började störtkuta. Det var jobbigt kan jag säga, har aldrig haft sånt värk.

Och igår träffade jag Rebecka för första gången på lovet, samma sak med Romina som kom sen, och Julia och Lotta! Skitkul att träffa dom. Vi drog till Ida där det var ös med musik, men folk drog så sen var det bara jag, Rebecka, Romina, Ida, Alice, Johanna, Erik och Arvin kvar där som sov över. Och idag har jag i stort sett bara chillat :)

Fredags







IMORRN ÄR DET PRAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

så fina bilder asså XD

2010-04-11 @ 19:23:51
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0