svårt med rubriker

godmorgon!  Klockan är bara 11 och johanna har precis åkt. Hela kvällen igår blev SÅ fail, vi skulle ju på fest och när vi kom dit var alla utomhus för någon hade tydligen sagt att om dom inte gick ut så skulle den ringa polisen eller nåt sånt. Sen gick vi typ bara runt, o sen åkte vi hem för jag kände verkligen inte för att vara ute och bara vänta på att nåt skulle hända.
Bussarna till Johanna gick så satans sent också så vi var tvugna att åka hem till mig eftersom klockan var så pass mycket :/

Menmen, idag är det söndag (blä) Jag har engelska att göra, coh så hade jag en hemkunskaps läxa också, att laga mat till familjen. Jag känner för att åka och "träna", asså gå på något pass, men tror inte jag hinner det heller. Så jag ska åka till johanna senare när hon varit med sin kompis.

SEEEEEEEG SÖNDAG SOM HELA HELGEN -.- !


rätt gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0