saturday night

Hejhej , Kan ju börja med att säga att dagen inte blev som planerad. Jag skulle till Lotta, men hon smsade och sa att hon var sjuk. För tillfället kände jag att jag vill gå & hänga mig, vem vill sitta och ruttna framför datan mil från hässelby? Inte jag iaf. Så jag smsade Johanna, och sen Rebecka. Nu sitter jag hos Johanna som precis klivit ur duschen. Ikväll ska vi till Hässelby och ha roligt med några. Men jag har bara ett problem, jag vet inte vem jag ska sova hos .. Aja, mitt problem det :)

Hoppas ni får en great lördag, för jag ska göra min till den bästa.
OCH KRYA PÅ DIG LOTTA! jag hatar dig fast jag älskar dig ändå extremt din dumma unge <3

låten som passar perfekt för taggade lördags kvällar!


 


hahah gammal bild på mig och johanna, vi måste gått i femman eller nåt!


Kommentarer
Postat av: charlotta

hhahahaha!! jag hatar dig också min älskling :D

2009-10-17 @ 19:33:42
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0