.

Jag har aldrig velat verka desperat, jag har bara haft de känslorna jag har. Kvar. Jag gömmer det, för jag har själv klantat till det, och förstört något som jag verkligen gillade. När man gillar någon riktigt mycket & det tar slut så snabbt som det gjorde, hinner jag inte släppa känslorna. Jag ser dig gå förbi varje dag, och varje gång är lika jobbig. Jag mår dåligt, får klump i magen och inser vad jag har förlorat. Du är den personen jag aldrig kunnat släppa, sen 2 år tillbaka. Det måste betyda att jag känner något speciellt för dig, och det gör jag fortfarande. Vet inte vad jag ska göra.. min största önskan just nu är bara att du ska veta vad jag känner, att mina känslor för dig finns kvar, resten skiter jag i. Bara du får veta det. Men jobbigast av allt är att veta att du har gått vidare, ingen anar hur ont det gör..


Kommentarer
Postat av: charlotta

ååh gumman.. finns här :(

2009-10-14 @ 21:22:38
URL: http://tjalottaa.blogg.se/
Postat av: Maja

jag vet hur det känns<3

2009-10-15 @ 22:10:19
URL: http://kusinmajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0