morsning

Heey , eller a .. godmorgon. Sitter i sängen med datan & kikar lite bloggar. Romina sover fortfarande! Jag fattar inte hur ;O själv vaknade jag runt 2 timmar sen och har typ bara gått runt haha.

Kvällen igår var iaf skitrolig, massa var där och det var livat. Senare blev det lite segare, eftersom folk drog och vi hade ingen musik, sen efter ytligare ett tag så skrek nån ; "Polisen kommer, alla går ut NU!". Så det var det vi gjorde, och vi fick inte gå försen polisen gett oss tillåtelse. Men det var chill för oss, tycker bara lite synd om honn som bodde där .. Aja, men en ganska så lyckad helg med andra ord.
När vi ätit frukost och Roman har gått , så ska jag plugga en himla massa hemkunskap. Ciao så länge!


sommarbild på mig och malin gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0