lotta sminkar sig

tjeeeeeeeeena , för tilfället är jag hemma med Lotta.
Igår kväll var vi ute med Alice, Emma, Kajsa, Arvin & erik. Sen drog Kajsa och emma.. Och eftersom det var så jädrans kallt ute så drog Alice Lotta Arvin & Erik hem till mig, efter en stund kom också bryan. Vi hade chill hemma hos mig, skrattade, snackade och lite så. Sen sov alla förutom alice över hos mig, för hon behövde gå hem (:/) Jag tror vi somnade runt halv fem, så liiiite trött är man ju.  Men dom stack halv ett idag, och sen duschade jag och Lotta och nu vet vi faktiskt inte vad vi ska göra. Har inte lust att gå ut och frysa, mer ha en typ filmkväll hemma hos någon. Aja, dagen är snart förbi så jag antar att jag bara stannar hemma ikväll -.-

Hoppas ni får en trevlig kväll iaf, verkligen :D

ganska gammal bild, igen .. har inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0