jag är inte störd, bara lite

Okej, jag känner att jag måste prata om det. Har många gånger hört att jag är störd, sjuk humor osv .. ?
Det är aldrig något jag har tänkt på själv. Men när jag satt vid datan, och skulle föra över och sedan kollade på alla kort, fattade jag inte(?) Jag har tagit hen helvetes massa störda bilder, där jag verkligen ser störd ut. Och det värsta är att jag inte minns när och varför jag tog dom haha. Ja, jag kan bjuda på 2 st. Men dom är tyvär, verkligen tyvär ingenting jämfört med dom andra -.-

Som sagt, i min ensamhet & inte dom värsta.Med mammas mobil också?!


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahaahh ååååååååå julia .. :p

2009-10-20 @ 13:34:22
URL: http://lifebyj.blogg.se/
Postat av: bea

hah fan va söt ;D

2009-10-22 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0