igår kväll

Hej bloggen. De flesta inläggen har varit vad jag har gjort och blablabla, inte så intressant. Men nu igen har jag lite att berätta. Jag har varit med Josefin i 2 dagar nu, och igår ville Patricia träffa oss eftersom hon inte hade nåt att göra. Så hon kom, vi hade galett kul. Först inomhus när 3 killar kom och typ frågade vad vi gjorde med ägg i handen och sen igen (?) haha , a men sen gick vi ut för att köpa cola, åkte till statoil 24 och sen mot Patricia i Backlura. På bussen satt ett gäng killar från Backlura, och vi typ skrattade och höll på som vi var fulla. (vilket vi ej var) Aja, haha vi hade skitkul helöa kvällen. gick runt och snackade & hade oss. Sen sov vi hos Patricia, och nu är vi hemma igen och bredvid mig sitter J och tar bort sminket..

haha riktigt gammal bild på mig & josefin. Saknar mitt hår :(



Kommentarer
Postat av: Sara

Aw så söta ni var jo jag håller med inte för att vara taskig men ditt hår var finare då med blont, färga tillbaks? :D

Puss

2009-10-27 @ 19:03:05
Postat av: josefin barbie nordström

Nej jag var fan skit fuuuul ;D . ah Julia färga så blir vi dom två blondinerna igen , berej !!!!Love ya

2009-10-27 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0