back from school

Tjoho! Är hemma från skolan nu, har vart en riktigt seg dag med läxförhör och Engelska prov. Det var ett allmänt prov så man kunde inte öva, så det gick ganska piss, fattade ju inte mycket kan jag säga. Vid halv sex ska jag till pianot & även min brorsa x) känns lite löjligt nu när båda vi två gör det haha.. men men, I started! och jag tänker fanimej inte sluta, hur kul som helst.
Efter det åker jag till Johannapanna, ska slagga där inatt. Den lilla sötnosen har varit sjuk, väldigt sjuk, så ska ge henne en present :) haha , present för att man vart sjuk .. (?) men det är bara för att det är synd om henne!
Är hungrig som fan nu och väntar bara på att maten ska bli klar. Pusss så länge nu!

brist på bilder, så här får ni bild på min syster & finaste Rebecka. Älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0