I'm bad who's bad

Hey! Det är måndag.. hm, inte roligt. Jag har haft matteprov som var svårast ever, kommer max ha 1 rätt & då är jag helt seriös. Sen har jag haft utvecklingssamtal som var helt okej. Jag har så fucking mycket plugg bara .. skitjobbigt .. NO prov på onsdag som jag inte kan ett skit på, imorrn omprov i SO och gaaaaaah massor läxor också!  Jag orkar verkligen inte. Men det är något man måste, i know.
Efter jag varit i Backlura ska jag en jättesnabbis upp till Vällingby och köpa nya fast likadana uggs i samma färg och allt. Mina är gamla, trasiga och typ gråa när dom egentligen ska vara beiga.
Har inte mycket mer att säga för tillfället, puss!


oyeah? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0